پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4061
-
الف
+

جشنواره فیلم‌های ایرانی در ورشو اغاز شد

جشنواره فیلم‌های ایرانی ورشو از شامگاه سه‌شنبه ۱۴ آذر در پایتخت لهستان آغاز به کار کرد.

جشنواره فیلم‌های ایرانی ورشو که از شامگاه سه‌شنبه ۱۴ آذر در پایتخت لهستان آغاز به‌کار کرد، میزبان 10 فیلم ایرانی است.

به گزارش آی فیلم، در این جشنواره، ۱۰ فیلم بلند سینمای ایران با حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در ورشو، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آلمان و بنیاد سینمایی فارابی و همکاری مدرسه سینمایی لهستان در «سینما لونا» شهر ورشو پایتخت کشور لهستان در حال برگزاری است.

فیلم های حاضر در جشنواره فیلم‌های ایرانی ورشو عبارتند از: فیلم‌ «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی، «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی، «حکایت عاشقی» به کارگردانی احمد رمضان‌زاده، «پدر آن دیگری» به کارگردانی یدالله صمدی، «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد مؤتمن، «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی، «کفشهایم کو؟» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، «طعم شیرین خیال» به کارگردانی کمال تبریزی و «زیر نور ماه» به کارگردانی رضا میرکریمی از سوی بنیاد سینمایی فارابی در این رویداد فرهنگی حضور یافته‌اند. دیگر فیلمی که در این برنامه به نمایش در می‌آید، فیلم «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا است.

برگزارکنندگان جشنواره فیلم‌های ایرانی در ورشو تلاش کرده‌اند تازه‌ترین‌های فعالیت‌های سینمای ایران را در قالب این جشنواره معرفی کنند.

بنابر این گزارش، جشنواره فیلم‌های ایرانی ورشو در فاصله ۱۴ تا ۱۹ آذرماه برگزار می شود.

ا.ا

نظر شما
ارسال نظر